TERMENI ȘI CONDIȚII STANDARD DE VÂNZARE
Site-ul prezent la adresa https://klebromshop.ro, denumit in continuare KlebromShop.ro, este administrat si reprezinta proprietatea SC KLEBROM SRL, inregistrata la Registrul Comertului cu numarul J08/3131/1994, avand cod unic de inregistrare. RO6962721. Prin utilizarea site-ului KlebromShop.ro, declarați că sunteți de acord cu condițiile prezentate mai jos.
Dispoziții generale
Termenul „Utilizator” înseamnă orice persoană fizică sau juridică care utilizează serviciile prezente pe site (vizualizarea, accesarea informațiilor, înregistrarea, crearea unui cont, comandarea produselor și a oricăror servicii existente pe site)
SC Klebrom SRL nu este și nu poate fi responsabil pentru indisponibilitate și defecte care pot apărea în funcționarea site -ului web sau pentru conținutul site -ului.
Utilizatorul se angajează să utilizeze Site-ul numai în scopuri legale și este interzis să:
- Publicați, reproduceți, copiați, transmiteți sau transferați conținutul site -ului (în forma în care este găsit pe Site sau în formulare modificate) la orice mediu de comunicare sau stocare a informațiilor: publicații tipărite, site -uri web, bloguri, servere etc.;
- Eliminați posibilele semne care certifică drepturile de autor a furnizorului sau a furnizorilor săi pe conținutul site -ului;
- Acordați atenție funcționării și securității bune a site -ului, prin orice fel de tactică.
SSC Klebrom SRL își rezervă dreptul de a modifica conținutul acestor Termeni și Condiții document în orice moment.
SC Klebrom SRL nu își asumă responsabilitatea pentru scopul pentru care sunt utilizate produsele achiziționate. SC Klebrom SRL descurajează utilizarea produselor în afara legii și în afara regulilor decenței. Clientul își asumă întreaga responsabilitate pentru utilizarea produselor achiziționate de la SC Klebrom SRL.
Imaginile produselor prezentate pe Klebromshop.ro, precum și datele lor tehnice nu constituie o obligație contractuală. Acestea sunt puse la dispoziția noastră de către furnizori, importatori sau producători, motiv pentru care pot apărea mici neconcordanțe între aceștia și caracteristicile reale ale produselor.
Tot conținutul site -ului Klebromshop.ro este proprietatea SC Klebrom SRL și este protejat de legile în vigoare pentru protecția dreptului de autor.
Ne puteți trimite o notificare cu privire la încălcarea dreptului de autor pe site-ul web, prin e-mail, la adresa ofiice@klebrom.ro.
SC Klebrom SRL nu este responsabil pentru datele de facturare trimise de client.
Dacă produsul primit are un defect fizic (lovit, zgâriat, crăpat, tăiat, rupt), vă recomandăm să refuzați livrarea. Dacă ați acceptat totuși pachetul, vă recomandăm să nu utilizați produsul și să ne informați despre situație în termen de 48 de ore de la livrare.
După plasarea comenzii, veți primi notificări prin e-mail și/sau SMS cu privire la starea comenzii.
Dacă abandonați coșul de cumpărături și sunteți un utilizator înregistrat, veți primi un e-mail de memento.
Factura va fi trimisă prin e-mail în maximum 72 de ore.
Securitatea datelor personale
SC Klebrom SRL funcționează cu date personale
Categoriile de date cu caracter personal prelucrate sunt: nume și prenume, adresă (livrare, facturare), adresă IP, adresă de e-mail, număr de telefon.
Informațiile înregistrate sunt destinate utilizării de către SC Klebrom SRL în scopul livrării produselor și în scopuri de marketing și sunt comunicate doar de dvs.
Informațiile personale sunt furnizate parțial către curier (pentru a expedia comanda), către procesorul de plată online.
Conform legii nr. 677/2001, utilizatorii beneficiază de dreptul de acces, dreptul de a interveni la date, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale luate pe baza procesării automate și a dreptului de a se adresa instanței. În același timp, dreptul de a se opune procesării datelor personale cu privire la el și de a solicita ștergerea acestora.
Pentru mai multe informații, vă rugăm să accesați politica de securitate here
Livrarea de produse
Metode de livrare:
Produsele sunt livrate oriunde în țară prin Sameday Carrier la adresa sau în EasyBox Sameday.
Clientul are, de asemenea, posibilitate de a ridica produsele din Depozitele noastre din Ungheni, Mures sau de la Brasov.
Costuri de expediere:
- Pentru ordinele partenerilor noștri, costurile sunt conform acordului cu fiecare dintre ei
Pentru clienții normali de pe site -ul web, costul de livrare Costul estimat de către curier este afișat în procesul Checkout.
Timp estimat de livrare:
Pentru produsele din stocul nostru, expedierea se face în aceeași zi sau în următoarea zi de lucru.
Pentru comenzi speciale de la partenerii noștri, termenul de livrare va fi comunicat prin telefon/e-mail.
În timpul campaniilor promoționale (de exemplu: Black Friday) pot exista întârzieri în procesarea și transportul produselor.
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru posibilele întârzieri ale expedierii dacă sunt cauzate de transportator.
Garanție pentru produs
Condițiile de garanție sunt în conformitate cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992. Atunci când solicitați garanția, este necesar să prezentați produsul defect, împreună cu accesoriile aferente, o copie a facturii fiscale și o copie a certificatului de garanție. Dacă produsele ajung neînsuflețite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a anula garanția.
Toate produsele sunt însoțite de certificatul inițial de garanție emis de importator sau furnizor. Suma maximă de daune care pot fi plătite de SC Klebrom SRL oricărui client în caz de livrare necorespunzătoare sau de livrare necorespunzătoare este suma colectată de SC Klebrom SRL de la acest client.
Politica de returnare
Conform GEO 34/2014, dreptul de retragere se aplică numai persoanelor naturale sau grupurilor de persoane naturale constituite în asociații.
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului, în următoarele condiții:
- În primele 14 zile de la primirea produselor, se poate solicita rambursarea valorii lor;
- Pe întreaga durată a celor 30 de zile, puteți solicita înlocuirea produselor.
Entitățile juridice pot solicita înlocuirea produselor în termen de 30 de zile.
Pentru a vă exercita dreptul de retragere, vă rugăm să ne informați despre decizia dvs. de a vă retrage din acest contract. De asemenea, puteți comunica decizia dvs. de a vă retrage prin telefon sau prin e-mail.
Dreptul de retragere
1. Cadrul legal
Conform GEO 34/2014, dreptul de retragere se aplică numai persoanelor naturale sau grupurilor de persoane naturale constituite în asociații.
Aveți dreptul să vă retrageți din acest contract în termen de 30 de zile calendaristice de la primirea produsului, în următoarele condiții:
- În primele 14 zile de la primirea produselor, se poate solicita rambursarea valorii lor;
- Sau întreaga durată a celor 30 de zile, puteți solicita înlocuirea produselor.
Entitățile juridice pot solicita înlocuirea produselor în termen de 30 de zile.
2. Excepțiile
Contractele al căror obiect este furnizarea următoarelor categorii de produse nu pot fi încetate:
a. Produsele aduse la comenzi speciale (având statutul „la comandă”);
3. Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul îl informează pe Klebrom despre decizia de a se retrage din contract prin telefon / e-mail.
În termen de 48 de ore de lucru de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi prin e-mail numărul de înregistrare și detalii privind cererea depusă.
Vă recomandăm să împachetați produsul în ambalajul original și apoi într -o altă cutie pentru a nu risca deteriorarea produselor de către curier. Returnarea nu este condiționată de ambalajul original, dar pentru a nu risca deteriorarea produsului, vă recomandăm să îl trimiteți în ambalajul original. Nu suntem responsabili pentru deteriorarea sau pierderea pachetului. Vă recomandăm să trimiteți coletul în același mod în care l -ați primit. Vă rugăm să nu aruncați etichetele, pungile sau protecția din ambalajul original. De asemenea, nu aplicați scotch sau etichete la ambalajul original al produsului.
În cazul kiturilor, nu sunt acceptate returnări parțiale pentru piese componente.
4. Costuri și taxe speciale pentru anularea achiziției
Costuri suportate de cumpărător:
- Costuri de returnare și transport de curier
- Dacă produsul este returnat într -o stare în care nu mai poate fi vândut ca nou, SC Klebrom SRL are dreptul de a decide să accepte returnarea
- Pentru ordin poștal (cu notificare în căsuța poștală), rata aplicată de Posta Romana va fi percepută conform: https://www.posta-romana.ro/calculator-de-tarife.html#21-transferuri%20interne%20de%20bani
- Pentru un transfer bancar într-un cont în afara României, se percepe un comision de 10 euro
Costuri suportate de vânzător:
- Produs care nu respectă specificațiile din oferta vânzătorului.
- Produs care nu se conformează specificațiilor menționate în comanda cumpărătorului.
- Colete care prezintă daune la recepție.
5. Rambursarea sumelor
Rambursarea sumelor va fi luată în cel mult 14 zile de la data la care este informat despre decizia de retragere din contract.
Plata produselor
Pentru clienții obișnuiți (non-parteneri), produsele comandate trebuie plătite integral, altfel livrarea nu va fi făcută. Plata pentru produsele comandate de pe site -ul Klebromshop.ro în funcție de acești „termeni și condiții” poate fi făcută numai în avans sau la livrarea produselor.
SC Klebrom SRL își rezervă dreptul de a solicita plata produselor în avans în anumite cazuri. Plata în avans poate fi făcută prin comandă de plată sau plata online cu cardul. Pentru plată prin comandă de plată: dovada plății trebuie trimisă către SC Klebrom SRL la adresa de e-mail office@klebromshop.ro. Livrarea va fi făcută numai după ce banii au intrat în contul SC Klebrom SRL.
Pentru plata cardului online, procesarea datelor cardului se face exclusiv prin Netopia Mobilpay, Klebromshop.ro nu solicită și nu stochează detalii legate de cardul dvs.
Ne rezervăm dreptul de a refuza colaborarea cu clienții care au refuzat livrările în istoricul comenzilor lor.
Litigii și conflicte
Orice încercare de acces neautorizat la site și orice încercare de fraudă va fi raportată autorităților competente.
Orice conflict apărut între companie și clienți este încercat să fie rezolvat pe cale amiabilă prin acord între cele două părți.
Detalii de contact pentru conciliere amiabilă: Balazs Sandor sandor.balazs@klebrom.ro
Dacă acest lucru nu este posibil, vor fi aplicate dispozițiile legale românești în acest domeniu, iar soluționarea conflictelor este competența instanțelor românești.